\n\t\t\t\t
Soms is het nodig, en zeker als andere personeelsleden eronder lijden, om in een werkgever-werknemer-relatie de afspraken die ooit gemaakt zijn weer eens op te frissen.
De verwachtingen in elkaar matchen blijkbaar niet meer met hoe en op welke wijze er op de werkvloer gepresteerd\u00a0 wordt.
<\/span>Je wilt je werknemer niet kwijt maar er moet wel aansturing plaatsvinden.
<\/span>Bovendien wil je als eindverantwoordelijke de rest van je personeel laten zien dat je actief bijstuurt.
<\/span>In onze kleine tandartsenpraktijk met 8 fte. heeft Diana mij een aantal keren\u00a0 geweldig geholpen om dit soort voortgangs-gesprekken zorgvuldig te voeren.
<\/span>Dan is het weer duidelijk: ieder zijn vak!<\/span><\/p>Diana zorgt dat het gesprek met de werknemer een professioneel, gestructureerd karakter heeft, niet emotioneel wordt en dat het binnen de wettelijke kaders blijft.
Naar twee kanten toe kan zij helder doorvragen. Hiermee dient zij dan als een soort bliksemafleider. Wat ze ook heel goed doet is het personeelslid het gevoel geven dat deze serieus genomen wordt.<\/span><\/p>Vervolgens helpt Diana met haar verslag van deze gesprekken ook mee aan een adequate dossiervorming.\u00a0Zij stelt een planning op en verzorgt een gedegen evaluatie. Zij is voor een kleine organisatie als de onze een waardevolle steun in de rug.<\/span><\/p>M.D.San Giorgi,
Tandarts<\/span><\/p>\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t